Spiderman

Daniela ringer mig och när jag svarar så hör jag bara någon som gråter helt hysteriskt i andra änden. Jag blir jätte orolig och undrar vad som kan ha hänt. När jag sen frågar just det skriker hon (hysteriskt): "Det är en spindel i min sääääng!!!!"  Så det var bara att instruera om hur den bäst skulle dödas. Så det slutade lyckligt iaf (inte för spindeln dock..) Haha. Förlåt gumman, men det är så roligt och jag är så glad att det inte var nått allvarligare (även om det var traumatiskt för dig). Men jag måste ju faktiskt medge att det finns stora otäcka spindlar i skåne. Den vi träffade på i Aggarp var inte att leka med!


Spindeln jag och Anders träffade på i Aggarp, usch...



// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0