1 år

Världens sötaste lilla Casper fyllde 1 år igår, så imorgon ska jag åka ut och fira honom efter att jag varit i Linde hos Frida och gjort mig fin i håret :) Tänk att han har blivit så stor! Känns som att det var nyss han var pytte liten, men som Malin sa han måste ju bli stor för snart blir han ju STOREbror! :)

Är ledig idag men har fortf inte tagit mig ur sängen och bort från DH men snart måste jag göra det. Ska åka ut till pappa och städa och fixa lite inför hans 50-års fest näst nästa helg, eller rättare sagt fest-er. Han ska ju inte bara han en fest utan två, både fredag och lördag. Vilka idéer, han och Madonna och resten av alla Hollywood-stjärnor kan ju ta varann i hand, haha.


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0