Fantasi

Fixat lite med designen, var så trött på det svarta och tråkiga. Julia skulle hjälpa mig med headern sen också, men sen får det nog duga så här!

Var hos mamma ikväll, vi rensade en del som vanligt. Vi hittade flera av mina gamla skrivböcker som vi givetvis var tvungna att läsa och vi fick oss en hel del skratt :) Roligaste var berättelsen om den lilla kanin-flickan "Nanna" som bodde i en håla med sin storebror "Matte"."Och han var förstås bäst i matte, eftersom han hette så". Sen fanns det en farlig varg som hette Kurt som egentligen inte var så farlig "Och han var desutom kristen." Haha vilken fantasi jag hade! :)
Jag hade även skrivit om min "bästis" Anna Persson. Jag hade på tre sidor skrivit om hennes intressen och vad som var bra och dåligt med henne. "Det som är bra med Anna är att hon inte skvallrar för nån vad vi har sagt (förutom vad nån säger till henne, det säger hon till mig)." Sen avslutade jag med:
"I Love you Anna
forever
P.S som kompis D.S"
Haha det var tydligen viktigt att förtydliga att det endast var som kompis ;)

Anna och jag på minimaran, där var vi inte gamla :)




// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0