Gitarrsolo

I fredags efter jobbet kom Malin Å och hämtade mig och så drog vi hem till mig. Vi snackade skit och så fixade hon håret och sminkade mig lite :) Fick klämma och känna lite på hennes bebismage igen :) Sen var det dags för 50-års fest ute hos pappa. Kul vare, vi var lite hjälredor och stod i baren (dock fick vi i oss lite vi med). Kan lätt dra slutsatsen att det blir inte ett dugg lugnare för att man passerar 50, det bli snarare värre! Trodde för en stund att golvet skulle rasa in när 800 grader spelades på max och golvet svajade så man blev sjösjuk. Haha men vi fick oss en hel del skratt. Kan tänka mig att det var en hel del som vaknade upp dagen efter med världens bakfylla och dagen efter-ångest! Glad att jag inte var en av dem, såg så mycket tokigt så när jag vaknade var jag säker på att jag hade skämt ut mig, haha.

Gårdagen blev iaf väldigt lugn, kändes som att jag varit med om världens krogenrunda med en riktig fylla. Men orkade iaf pallra oss ut och fira pappa lite mer (han körde ju två-dagars). Vi käkade lite och spelade lite Wii sen ringde Rydan och frågade om jag ville med på krogen, vart lite sugen men vi drog hem till Becca och tittade på Melodifestivalen ist :) Vart en lugn kväll med.


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0