Jobba i butik=tjockis?

När det kommer nya produkter och och varor till jobbet så brukar vi innan dom börjat säljas få in prover till fikarummet. Det kan vara allt i från nån ny brödsort till nån ny smak på dricka. I alla fall så fick vi för några veckor sen in smakprov från Delicato, dom har ett nytt "bakverk" som heter Lattebit. Det är: "Havremassa fylld med kaffekräm, täckt med vit chokladglasyr, toppad med vit choklad och kaffeströssel, (kaffe 1 %)" Det kanske inte låter så gott, men H.E.R.R.E.G.U.D vad god den är!!!!! Går inte att beskriva hur god den är, den liksom smälter i munnen. Och den smakar alls inte kaffe, jag hatar kaffe så. Och jag är inte den enda att älska den heller, min och min chef Andreas konversation när vi skulle förklara den var ungerfär:
F: Den är är så god!
A: Mm!
F: Den är liksom..
A: Mm!
F: Den bara smälter..
A: Mm!
Ungefär så lät det, vi var ganska så eniga om vad vi tycke om denna lilla skapelse, syndigt god!






// Frida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0