Tokryck

Fick ett sånt där tokryck när jag kom hem från jobbet som jag kan få ibland. Så har diskat, strukit en massa och betalt räkningar och röjt lite :) Nu måste jag snart gå och lägga mig, ska upp rätt så tidigt och fortsätta flytta. Hoppas på att få träffa Jimmy imorgon också, han har ju kommit hem efter ett år i Australien :) På kvällen ska jag gå över till Frida för en kväll med tjejerna. Känner på mig att det blir en hel del skratt och en massa gott att äta och dricka. Hittade en fin grej som jag köpte till henne idag, hon är så snäll som alltid låter alla komma hem till henne och dessutom ska hon operera handen nästa vecka så det var hon värd tycker jag :)
Ha en bra helg vänner!


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0