Underbara

Vill tacka mina underbara tjejer för en kanon bra helg! Käkade mat hos Frida, drack, pratade, spelade spel och sjöng singstar. Kvällen kunde inte bli bättre! :)

Var så länge sen jag sjöng singstar, vilket gjorde det ännu roligare. Men takterna satt i, utmanade Frida A med Tusen och en natt, men för att göra det svårare stod jag med ryggen mot tvn så såg varken text eller poäng. Men nörd som man är så vann jag ändå ;) Haha nu är jag så där typiskt osvensk och skryter så det står härliga till. Som var ett av dom roliga samtalsämnen vi pratade och disskuterade om, men såklart så var ju det populäraste samtalsämnet Killar och Sex, nån som är förvånad? :)

Hoppas alla har haft en lika bra helg som jag!


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0