Boys don't cry

Nog för att jag är en riktig lipsill i vanliga fall och gråter för i princip allt, jag gråter när jag är ledsen, när jag arg, stressad, upprörd eller glad, ja ni fattar. Det är nästan som att det är mitt sätt att visa känslor. Men det finns nästan inte nått som får mig att gråta så mycket som när killar gråter. För när en kille gråter då är det illa, och då tjuter jag som aldrig förr. Visst det finns ju en del lipsillar som bölar för minsta lilla (nämner inga namn, haha) men dom är ju bara pinsamma. För mig är killar alltid så starka och visar inte sina känslor på det sättet. Jag tror att jag nästan har sett alla mina tjejkompisar och andra tjejer i min närhet gråta men bara nån enstaka av mina killkompisar göra det. Så killar, gråt inte i min närhet om ni inte vill ha en hyperventilerande och snorande Frida!




// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0