Flashbacks

Åkte buss härom dagen, är inte ofta jag gör det eftersom det tar sån tid och är så långtråkigt. Men iaf så var jag ju tvungen att sysselsätta mig med något så lyssnade på musik på mobilen. Jag har inte uppdaterat den på bra länge så fick en och annan flashback när jag hörde en del låtar :) Bland annat dom här två låtarna som verkligen får mig att tänka på en "period" för några år sen när jag, Becca, Rydan, Håkan, Johan och Jens (+/- nån) var ut på krogen i princip varje helg. Blir så full i skratt när jag tänker på allt tokigt och kul vi/dom hittade på. Roligt hade vi iaf, så lägger upp dom två låtarna som orsakade denna flashback och lite bilder som jag hittade, från en förfest i Beccas gamla lägenhet. Den saknar jag också, mycket minnen från den!


















// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0