Jag ska sakna dig imorgon

Städar och fixar, syrran hjälper mig som vanligt. Hon är snäll hon :) Snart dags att dra tillbaka till mamma och fortsätta flytta och rensa. Ikväll blir det mat där, Becca skulle bli med också och sen tror jag vi skulle hänga lite med Denise och Jens för dom var tydligen här i Fellingsbro :)

Får panik på mina Hunter-stövlar! Jag har aldrig använt dom eftersom det inte varit väder så dom har bara stått i garderoben. Men nu när jag kollade på dom så var dom helt vita :S Det stod på lappen att det kan bli så på äkta gummi men att det går att få bort, men det för det f*n inte! Blir så trött.. :( Så om nån har nått bra tips (som är bättre än det som står) på hur man får bort det så är jag tacksam för det!


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0