Smicker, smicker..

Har äntligen tagit mig i kragen och gått till doktorn efter att ha varit sjuk sen innan jul. Han var en riktig smickrare och bjöd på den ena komplimangen efter den andra, det tackar vi för men vart ännu gladare över att han lyckades konstatera vad felet var. Så nu ska jag käka mina tabletter och hoppas på att det blir bra snart, orkar ju inte må så här dåligt längre!

Imorgon ska jag hem till min kära mor och hjälpa henne och Göran att flytta sen blir det party på kvällen :)

Ni små trogna läsare förtjänar nog ett längre inlägg en detta efter att jag som alltid varit dålig på att uppdatera men det får bli en annan gång, haha :)


                    
                                  Visste ni att vi hängde med Vin Diesel på Cypern? ;)




// Frida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0