Bungyjump

Känns som innan jag skulle hoppa bungyjump. Det är nått jag vill göra för jag vet att det kommer kännas as bra efteråt. Men ändå är jag livrädd för jag har f*n ingen aning om hur det kommer gå. Det kan ju gå åt helvete och man smackar rätt i backen för en säker död. Men det kan ju också gå bra. Gäller bara att ta steget, om man kan ta det? Det beror ju på vem det är som har säkrat linan innan.

Har varit på kalas hur min älskade mamma idag, hon fyllde ju år igår. Grattis mamma<3 Träffade Glenn och Matilda också, kul att få prata lite med dom :)

Har ingen vidare lust att skriva nått mer, vill bara prata med min älskling men hennes mobil dog eller nått? Hmm.. I helgen ska jag åka upp och vara barnvakt åt lill Vendis, mys :) Hoppas Danni kommer hem också!


// Frida.


Min puma och jag i lördags!


Kommentarer
Postat av: elina

bra blogg :D kolla min, flera tävlingar kommer innom kort!

2011-03-30 @ 21:11:03
URL: http://eeeliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0