Ekvatorn

Man kan göra mycket med en iPhone och jag förundras och lär mig nått nytt varje dag. Kan inte förstå hur jag har klarat mig utan innan? Nu kommer jag iaf aldrig klara mig utan en igen! En av dom "funktionerna" som finns är att man kan se på en karta vart bilderna man tar är tagna nånstans. Alltså tar jag en bild i min lägenhet kommer det upp en plupp på en karta vid Fellingsbro med den bilden, ja ni fattar. Iaf så skickade Anna en bild till mig förut på sin tattoo och när jag sparade den och tittade på kartan såg det ut så här:



Som ni ser så ser det ut som att den är taget vid ekvatorn nära Nigeria. Vet inte om jag ska anta att min iPhone har gjort ett misstag eller om Anna har något att berätta för mig? Det återstår att se!

Förresten nu är allt så bra för nu har jag äntligen fått höra min älsklings röst igen och pratat med henne i några timmar<3


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0