En sån liten människa

Tänk att en sån liten människa kan göra mig så glad och göra hela min dag! Blir varm i hela hjärtat :)

I helgen var det utgång i öret. Började med förpärla hos Becca med Denise och pojkarna, var lite kalas/firande av Becca (som fyller år idag, Grattis gumman!). Riktigt kul var det, jag, Denise och Jens hade köpt Förfestspelet i present till henne så det spelade vi på kvällen.

Veckan har väl rullat på som vanligt, pratade nyss med Joanna i telefonen. Hon skrattade åt mina små misstag :) Blir nog att åka upp till mitt andra hem i helgen, får se om hon är hemma eller om jag får umgås med resten av familjen, vilket inte är så bara det heller :)

Nej nu tror jag att jag slänger upp lite bilder från den senaste veckan ist. Ha det så bra vänner!


// Frida.


Skaffade mig en iPhone och blev paralyserad...



Första "provet" sen gymnasiet, klarade det galant på första försöket ;)



Var personlig stylist till fisen, hon malde i genom min "lilla" garderob :)



Födelsedagsbarnet öppnar paket.



Förfestspelet!



Fina tjejer på Frimis :)



Kärleksparet :)



Becca sa att jag var så snygg så jag lös upp hela dansgolvet, haha :)



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0