Jenny

Har hängt lite med bästa Jenny idag :) Vi tog en promenad, riktigt skönt! Sen följde hon med mig hem på lite kaffe och prat, skönt att höra hennes åsikter om saker och ting. Hon har mycket bra att säga den tjejen :)

Städat och fixat en massa har jag också hunnit med idag, så nu finns det inte så mycket göra. Är inte van att det inte finns något som jag MÅSTE göra, haha. Dessutom har jag ju varit ledig idag vilket jag inte brukar, men skönt som bara den har det varit. Imr är jag ju som alltid ledig, då står det tvätt på schemat sen ska jag nog försöka mig ut på en promenad också :)

På lördag är det dags för tjejfest hos Sara i Linde med mina gamla jobbarkompisar, jag längtar som en tok, ska bli så kul! :)


Rätt så vanlig syn när vi kommer ihop och det är alkohol inblandat :)


// Frida.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack själv gumman <3 Du är bäst!

2011-03-14 @ 20:45:19
URL: http://jennnygustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0