Kärlekens tunga

Lugn helg i Linde, var så skönt att vakna upp imorse och det inte kändes som att nån kört över mitt huvud (trots att jag fick noll sömn inatt). Igår var jag in till Örebro med mamma och Göran :) Hämtade ut min kamera som nu äntligen är lagad! Haha har bara tagit mig ett och halvt år ;) Var upp en sväng till mitt andra hem i hytta igår kväll också :) Det bjöds på mat från Wook House, Melodifestivalen och en massa prat. Mys! Ikväll ska jag försöka komma i säng lite tidigare än vanligt, kommer väl gå lika illa som vanligt :) Tittar just nu på Helens små underverk och stortjuter som vanligt, haha!

På systemet: "Pappa titta vad mycket dom har!" - Haha OM jag skrattade! :)

Nej hörrni ha det bra så uppdaterar jag mer vid ett annat tillfälle!




Ingen bakfylla här inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0