Bugg

Har jobbat i helgen men ändå hunnit med en hel del :) I fredags var vi i Fellingsbro och firade lilla morfar som fyllde år. Det bjöds på smörgåstårta och annat gott! Blev lite glad också för min mosters svärmor sa att hon saknade mig på Hemköp och sånt värmer alltid att höra :)

I lördags cyklade jag över till södra där dom hade grillat och satt och drack lite. Senare när det blivit för kallt för att vara ute drog sig alla in. Jag, Vickan och Annis drog till en annan fest men vi gick tillbaka till södra ganska snart. Där blev det lite bugg, buggade med Thomas och Anders. Shit vad duktiga dom var, har aldrig dansat med några som varit så duktiga! Dom förde så bra så att man själv kände sig duktig, haha. Men vart helt slut och fick typ håll haha :) Försökte övertala dom att bli med på Scotts, ska iaf dansa med dom igen för det var sååå roligt!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0