A lover or a friend? A big thing or a small?

Mia uttryckte idag sitt missnöje över att jag inte längre skriver nått här, så gör väl ett nytt försök och skriver ett inlägg. Om det bara blir ett eller om det blir fler får den som lever se :)

Jaha vad har hänt i Fridas liv då? Efter en riktigt pissig höst vände allt på en och samma dag (jo det är sant, på en måndag dessutom!!). Jag blev erbjuden både "nytt" jobb och lägenhet på annan ort och allt kändes genast mycket lättare och ljusare :) Så 2011 avslutades på bästa sätt, jag sa upp lägenheten i Fellingsbro och lämnade allt jobbigt bakom mig och firade in det nya året med mina fina kära vänner :) Det sägs att hur man spenderar nyårsafton kommer avgöra hur resten av året kommer bli, jag hoppas det stämmer!






Så nu är jag tillbaka på Energikällan igen, jag trivs som fisken i vattnet, fick ett sånt glatt och varmt välkomnande när jag "kom tillbaka". Visste inte att jag gjort så stort intryck ;) Bor numera i Lindesberg, där jag också trivs hur bra som helst. Har ju nästan alla mina vänner här, är nästan så jag känner att jag inte hinner umgås med alla, och så bor ju mamma här <3




Jag och Vickan i fredags,
hon har en av dom finaste och genuint godhjärtade människa jag träffat.


Kommentarer
Postat av: S.A

jag tycker DU är genuin Frida!

2012-03-18 @ 22:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0