Vila i frid..

Fick precis en tråkig nyhet, även fast det var ganska väntat är det ju alltid tråkigt och ledsamt.. Vila i frid!



Igår pratade jag och Mia om hur man "tar" komplimanger, vi båda kom fram till att man tar åt sig på ett helt annat sätt om en person man inte känner ger en komplimang än om ens nära och kära gör det. Varför är det så? Härom dagen te.x var den en tjej som handlade av mig, när hon betalat och skulle gå vände hon sig till sin assistent och sa: "Vad fin hon var". Åh, jag hade kunnat spungit runt disken och gett henne en stor kram! Hon gjorde verkligen min dag :) Så idag kom jag och Magda fram till att vi ska börja säga till folk, även om vi inte känner dom, att dom är fina eller har nått fint på sig. Tänk man kanske kan göra nåns piss dag sååååå mycket bättre! Haha löjlig tanke kanske men värt ett försök :)


True.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0